- Матеріали підручника.
- Підручник Коршунова. PDF
4.Основні пристрої комп’ютера.
6. Які бувають програми?
7. Підготовка комп’ютера до роботи.
8. Що таке Робочий стіл? Запуск програм з Робочого столу.
10. Продовжуємо вивчати клавіатуру. Клавіші Shift та Ctrl.
11. Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою те мишею.
12. Клавіші керування курсором. Клавіші Enter та Esc.
Розділ ІІ. Поняття про повідомлення, інформацію та інфопмаційні процеси. (5год).
13. Що таке інформація. Що таке повідомлення.
15.Короткі історичні відомості прро розвиток комп’ютерної техніки.
16. Прострої, що використовуються для роботи з повідомленями.
17. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.
Розділ ІІІ. 18. Людина у світі інформації.Алгоритми і виконавці. (4 год).
Розділ ІІІ. 18. Людина у світі інформації.Алгоритми і виконавці. (4 год).
19. Ознайомлення з поняттям команди. Команди і виконавці.
20. Поняття алгоритму.
21. Виконавці алогоритмів.
Розділ IV. 22. Алгоритми у нашому житті. Об’єкти. Графічний редактор. (8 год) 23. Поняття об’єкту. Що таке об’єкт?
25. Об’єкти графічного редактора.
26. Основні інструменти графічного редактора.
27. Використання інструментів олівець, пензель, гумка. Панелі налаштуваення інструментів.
28. Інструменти лінія, прямокутник, еліпс. Панель налаштування інструментів.
29. Додавання тексту до малюнку в графічному редакторі.
Розділ V. Створення простих графічних об’єктів. Комп’ютерна підтримка вивчення навчаьних предметів (4 год.)
31. Програми для комп’ютерної підтримки вивчення навчальних предметів.
32. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. Українська мова.
33.Комп’ютерна підтримка вивчення англійської мови 34.Комп’ютерна підтримка вивчення математики
ДЯКУЮ |o|
ВідповістиВидалитиДякую за допомогу в роботі.
ВідповістиВидалитиДЯКУЮ!!!
ВідповістиВидалитиДуже дякую, просто чудовий матеріал!
ВідповістиВидалити