Програма для проходження тестування тут. Потрібно завантажити, та запустити на виконання.
Тема 1. Алгоритми та їх виконавці
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Планування в нашому житті. Поняття команди. Команди і виконавці.(pptx)Тема 1. Алгоритми та їх виконавці
Програма для проходження тестування тут.
Урок 2. Презентація. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. (pptx)
- Інтерактивна гра. Алгоритм. Послідовність дій.
Урок 3. Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.(pptx)
Інтерактивна гра. Склади алгоритм
Урок 4.Презентація 1. Середовище виконання алгоритму.(pptx)
Урок 5. Інтерактивна гра. Середовище Scretch (вставте пропуски)
Урок 6. Презентація 1. Складання та виконання алгоритмів (pptx)
Урок 7. Інтерактивна гра. Кросворд з теми СКРЕТЧ
Тема 2. Поняття операційної системи
Урок 8.Презентація 1. Поняття операційної системи, її призначення. Графічний інтерфейс операційної системи.(pptx)
Урок 6. Презентація 1. Складання та виконання алгоритмів (pptx)
- Тест. Середовище Скретч. (Завантажити. Запускаємо файл Index.)
Урок 8.Презентація 1. Поняття операційної системи, її призначення. Графічний інтерфейс операційної системи.(pptx)
Операційні системи. 6 клас.
Урок 13. Практична робота 4. Пошук об‘єктів файлової системи.
Тема 3. Мультимедіа
Урок 14. Поняття про мультимедіа. Об’єкти мультимедіа: текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа. pptx
Урок 15. Презентація. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з мультимедійними програвачами. pptx
Урок 16. Презентація 1. Засоби перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень: розмір, колір. pptx
Урок 17. Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей. pptx
Тема 4. Текстовий процесор
Урок 20. Алгоритм опрацювання текстового документа. Введення тексту.
Урок 14. Поняття про мультимедіа. Об’єкти мультимедіа: текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа. pptx
Урок 15. Презентація. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з мультимедійними програвачами. pptx
Урок 16. Презентація 1. Засоби перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень: розмір, колір. pptx
Урок 17. Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей. pptx
Урок 18. Презентація. Поняття текстового документа, його об’єктів. pptx
Урок 19. Середовище текстового процесора. Відкривання і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового процесора.
Урок 19. Середовище текстового процесора. Відкривання і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового процесора.
Інтерактивна гра. Текстовий процесор Microsoft Word 2010. Вікно програми.
Інтерактивна гра. Операції з фрагментами тексту - Ривкінд
- Урок 22. Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу. pptx
Інтерактивна гра. Форматування символів та абзаців - Ривкінд
Вікторина. Форматування та редагування текстів у текстовому процесорі MS Word
Урок 24. Вставляння графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння організаційних діаграм. pptx
Тема 5. Комп’ютерні мережі
Урок 30. Практична робота 9.Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Простий пошук. pptx
Урок 26. Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж.
Типи комп'ютерних мереж - 6 клас
Інтерактивна гра. 6 клас- Робота з браузером-Ривкінд
Урок 30. Практична робота 9.Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Простий пошук. pptx
Дуже цікавий блог. Обов'язково використаю на уроках. Яким чином ви створили тестові завдання. Який додаток підключили? Дякую.
ВідповістиВидалити