25. Чому Python? |
|
26. ІНСТАЛЯЦІЯ Python. Встановлення.
Перший крок у Python |
|
27. Що таке відлагоджування? |
|
28. Використання Python як калькулятор |
|
29. Робота з рядками у Python |
|
30. Тест ПЕРШІ КРОКИ у Python |
|
31. Константи і змінні |
|
32. Операція присвоєння |
|
33. Команда введення |
|
34. Команда виведення |
|
35. Постановка і розв’язування задач |
|
36. Перші лінійні програми на Python |
|
37. Перші лінійні програми на Python
(продовження) |
|
Гра "Переліт" (додатково) |
|
38. Графічні можливості модуля turtle_початок |
|
39. Написання програм, що малюють КВАДРАТ |
|
40. Написання програм, що малюють ТРИКУТНИК + ПРОГРАМА ТРЕНУВАННЯ |
|
41. Програми, що малюють КОЛО |
|
Домашнє завдання |
|
Домашнє завдання |
|
44. Для чого потрібна нова команда? |
|
45. Команда циклу. Виконання команди |
|
46. Малюнки з застосуванням циклів
мовою Python |
|
47. ПРАКТИЧНА РОБОТА
«Малюнки із застосування циклів мовою Python» |
|
43. Задання кольору. RGB-формат |
|
Це цікаво! Чим відрізняється колір стегна
переляканої німфи від кольору жаби
в непритомності |
|
48. Випадкові числа. Модуль whrandom |
|
49. Малюнки з випадковими числами |
|
50. ПРАКТИЧНА РОБОТА
"Малюнки з випадковими числами"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ЗАДАЧА №8 |
|
51. Функції у мові Python |
|
52. Оголошення і виклик функції.
Перший приклад |
|
53. Написання програм, що містять функції |
|
54. ПРАКТИЧНА РОБОТА
«Програми, що містять функції» |
|
Проекти |
|
55. ПОВТОРЕННЯ. Змінні.
Команда присвоєння.
Команди введення та виведення |
|
56. ПОВТОРЕННЯ. Постановка задачі.
Лінійні алгоритми та програми |
|
57. Для чого потрібна нова команда? |
|
58. Команда розгалуження:
повна і коротка форми ТЕОРІЯ З ПУНКТІВ 57-58 |
|
Гра "Алгоритми" (додатково) |
|
59. Команда розгалуження:
задача 1 |
|
60. Команда розгалуження: задача 2
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
|
61. Команда розгалуження: задача 3 |
|
62. Команда розгалуження: задача 4
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
|
|
|
63. Команда розгалуження:
задача розв’язування лінійного рівняння |
|
64. Команда розгалуження:
задача розв’язування лінійної нерівності |
|
65. Команда циклу. Виконання команди.
Задача 1 |
|
66. Тест до теми КОМАНДА ЦИКЛУ.
ВИКОНАННЯ КОМАНДИ |
|
67. Команда циклу: задача 2
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
|
68. Команда циклу: задача 3 |
|
69. Команда циклу: задача 4 |
|
70. Команда циклу:
задачі з числами Фібоначчі |
|
71. Функції, що містять return
(Функції, що повертають результат) |
|
72. Функції, що повертають результат:
задача 2 |
|
Питання |
|
76. Основні поняття ООП
на прикладі модуля Tkinter мови Python |
|
77. Бібліотека Tkinter. Клас |
|
78. Бібліотека Tkinter. Клас Label.
Домашнє завдання ПИСЬМОВО |
|
79. Бібліотека Tkinter.
Клас Canvas |
|
80. Багатокутник.
Домашнє завдання ПИСЬМОВО |
|
81. Програми з використанням
випадкових чисел |
|
82. Клас Button
(створення кнопок у вікні) |
|
83. Кнопки (продовження).
Створення кнопок очищення та закриття |
|
84. Робота з мишею.
Використання мишки у програмі.
Проект з модулем Tkinter |
Дописати коментар
Щоб вставити смайлик, скопіюйте під ним код і вставте його у коментар! "Натисніть кнопку Зберегти (верхній правий кут).