Вивчаємо Python

Матеріали сайту  http://disted.edu.vn.ua

Комп'ютерний журнал айтішника
25. Чому Python?
26. ІНСТАЛЯЦІЯ Python. Встановлення. 
Перший крок у Python

27. Що таке відлагоджування?
28. Використання Python як калькулятор
29. Робота з рядками у Python
30. Тест ПЕРШІ КРОКИ у Python
31. Константи і змінні
32. Операція присвоєння
33. Команда введення
34. Команда виведення
35. Постановка і розв’язування задач
36. Перші лінійні програми на Python
37. Перші лінійні програми на Python 
(продовження)

Гра "Переліт" (додатково)
38. Графічні можливості модуля turtle_початок
39. Написання програм, що малюють КВАДРАТ
40. Написання програм, що малюють ТРИКУТНИК + ПРОГРАМА ТРЕНУВАННЯ
41. Програми, що малюють КОЛО
Домашнє завдання
Домашнє завдання
44. Для чого потрібна нова команда?
45. Команда циклу. Виконання команди
46. Малюнки з застосуванням циклів 
мовою Python

47. ПРАКТИЧНА РОБОТА 
«Малюнки із застосування циклів мовою Python»

43. Задання кольору. RGB-формат
Це цікаво! Чим відрізняється колір стегна 
переляканої німфи від кольору жаби 
в непритомності

48. Випадкові числа. Модуль whrandom
49. Малюнки з випадковими числами
50. ПРАКТИЧНА РОБОТА 
"Малюнки з випадковими числами" 
 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  ЗАДАЧА №8 

51. Функції у мові Python
52. Оголошення і виклик функції. 
Перший приклад

53. Написання програм, що містять функції
54. ПРАКТИЧНА РОБОТА 
«Програми, що містять функції»

Проекти
55. ПОВТОРЕННЯ. Змінні. 
Команда присвоєння.
 Команди введення та виведення 

56. ПОВТОРЕННЯ. Постановка задачі. 
Лінійні алгоритми та програми 

57. Для чого потрібна нова команда? 
58. Команда розгалуження: 
повна і коротка форми ТЕОРІЯ З ПУНКТІВ 57-58

Гра "Алгоритми" (додатково)
59. Команда розгалуження: 
задача 1 

60. Команда розгалуження: задача 2 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

61. Команда розгалуження: задача 3 
62. Команда розгалуження: задача 4
 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 


63. Команда розгалуження:
 задача розв’язування лінійного рівняння 

64. Команда розгалуження:
 задача розв’язування лінійної нерівності 

65. Команда циклу. Виконання команди.
 Задача 1 

66. Тест до теми КОМАНДА ЦИКЛУ.
 ВИКОНАННЯ КОМАНДИ 

67. Команда циклу: задача 2 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

68. Команда циклу: задача 3
69. Команда циклу: задача 4
70. Команда циклу:
 задачі з числами Фібоначчі

71. Функції, що містять return
 (Функції, що повертають результат) 

72. Функції, що повертають результат:
 задача 2 

Питання 
76. Основні поняття ООП 
на прикладі модуля Tkinter мови Python 

77. Бібліотека Tkinter. Клас 
78. Бібліотека Tkinter. Клас Label. 
 Домашнє завдання ПИСЬМОВО 

79. Бібліотека Tkinter.
 Клас Canvas 

80. Багатокутник. 
 Домашнє завдання ПИСЬМОВО

81. Програми з використанням 
випадкових чисел 

82. Клас Button 
(створення кнопок у вікні)

83. Кнопки (продовження).
 Створення кнопок очищення та закриття

84. Робота з мишею.
 Використання мишки у програмі. 
  Проект з модулем Tkinter

Дописати коментар

Щоб вставити смайлик, скопіюйте під ним код і вставте його у коментар! "Натисніть кнопку Зберегти (верхній правий кут).