6 клас. Інформатика.

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.  Планування в нашому житті. Поняття команди. Команди і виконавці.(pptx)
Програма для проходження тестування тут. 

Урок 2. Презентація. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. (pptx)
  • Інтерактивна гра. Алгоритм. Послідовність дій.



Урок 3.  Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів.(pptx)
Інтерактивна гра. Склади алгоритм

Урок 4.Презентація 1. Середовище виконання алгоритму.(pptx)
Урок 5.  Інтерактивна гра. Середовище Scretch (вставте пропуски)
Урок 6.  Презентація 1. Складання та виконання алгоритмів (pptx)
Урок 7.   Інтерактивна гра. Кросворд з теми СКРЕТЧ




Тема 2. Поняття операційної системи
Урок 8.Презентація 1. Поняття операційної системи, її призначення. Графічний інтерфейс операційної системи.(pptx)
  • Операційні системи. 6 клас.


Урок 9. Презентація 1. Поняття файлової системи. Об’єкти файлової системи. Властивості об’єктів файлової системи: ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені. Поняття типу файлу.
Урок 13. Практична робота 4. Пошук об‘єктів файлової системи.  

Тема 3. Мультимедіа
Урок 14. Поняття про мультимедіа. Об’єкти мультимедіа: текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа. pptx

Урок 15. Презентація. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з мультимедійними програвачами. pptx
Урок 16. Презентація 1. Засоби перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень: розмір, колір. pptx


    Урок 17. Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей. pptx
        Програма для проходження тестування тут. Потрібно завантажити,  та запустити на виконання.

          Тема 4. Текстовий процесор


          Інтерактивна гра. Текстовий процесор Microsoft Word 2010. Вікно програми.


          Урок 20. Алгоритм опрацювання текстового документа. Введення тексту.
          Урок 21. Редагування тексту. Виділення фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння.

          Інтерактивна гра.  Операції з фрагментами тексту - Ривкінд


            Інтерактивна гра. Форматування символів та абзаців - Ривкінд


              Вікторина. Форматування та редагування текстів у текстовому процесорі MS Word


                Урок 23. Практична робота 7. Редагування та форматування текстового документа. pptx
                  Текстовий процесор Word
                  Тема 5. Комп’ютерні мережі
                  Урок 26. Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж.

                  Типи комп'ютерних мереж - 6 клас


                    Урок 27. Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними папками.
                      Урок 28. Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету. Поняття Всесвітнього павутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання.
                        Інтерактивна гра. Веб-сайт, гіперпосилання.-Ривкінд



                          Урок 29. Робота з веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу.

                          Інтерактивна гра. 6 клас- Робота з браузером-Ривкінд


                            Урок 30. Практична робота 9.Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Простий пошук. pptx

                            Інтерактивна гра. 6 клас-Пошук в Інтернеті-Ривкінд


                                Урок 31. Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн- перекладачі. Збереження зображень, веб-сторінок та їх фрагментів. pptx

                                1 коментар :

                                1. Дуже цікавий блог. Обов'язково використаю на уроках. Яким чином ви створили тестові завдання. Який додаток підключили? Дякую.

                                  ВідповістиВидалити

                                Щоб вставити смайлик, скопіюйте під ним код і вставте його у коментар! "Натисніть кнопку Зберегти (верхній правий кут).